Åska på väg och blåsigt.

Mina barn sitter och myser efter dagis det var jobbigt att vara där.
De har ätit frukt berättat att de har åkt kana och gungat.
Verkar ha varit kanondag för mina änglar!
Nu så skall man sno ihop mat och städa i deras rum.
Vika kläder och annat.
Hjälpa min son med att rengöra bilcykel den behöver duscha.
När allt är klart så och de sover ikväll skall jag ta en lång dusch och testa nya tvålen från riga.
Endast naturproduker i och luktar himelskt!
Fixa att man får ev måla naglarna om man har tid med det.
känns som en dag som inget annat vettigt händer utom att krama sina barn och fixa hemmet.
Jag älskar detta med barnen de är alltid lika glada att se en.
De gillar att krammas och mysa!
Umgås med mamma och prata om dit och dat....
Dom är verkligen en ren källa till glädje för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0