Barnens morgon

Idag vaknade de som vanligt tidigt på morgonen och var bussiga.
Det stod en duva vid vårat fönster och kvittrade och de bara skrattade åt detta.
Pippin sjöng och barna skratta.
När vi skulle ta kort på våran fågelartist så flög den iväg...
Givetvis.

Idag vill de ut och cykla och jaga små kryp.
Tänkte att man kan ju ta med ut förstoringsglas så de får se dem bättre.
Ingen geting har synts till i hemmet idag tack o lov fick väl ut dem alla tror jag.
Idag skall jag städa i skåp och annat sedan och få plats med annat är tanken.

Jag längtar till riga igen finns så mycket fint där.
Jag köpte ett par fina örhängen som är favorit efter detta.
Det är bärnstenskula och silver, bästa med det är att det är låsbara krockar annars vore de borta nu...
Jag brukar tappa örhängen ofta men dessa går ej tappa , det är ju kanon!

Nästa resa dit då skall jag handla mer av sådant och modekläder.
De hade en mycket vacker kläning där dyr dok...
Såg ut som röd siden och var så fint sydd.
Med en fin urringning och udda axelband såg ut son vågor.

Kostade 900kr men såg den då jag redan då handlat upp typ alla slantar så jag hoppas den finns nästa gång.
Den var ett fint fall på kjoldelen måste vara kvar hoppas jag.....

Sen skall jag mäta tyg hemma så jag vet om det tyget räcker för min dotters kläning.
Tänkte den skulle vara i rosa och ljuslila.
Med liten puffärm om jag lyckas få till detta ,  och palleter som glittrar i olika färger.
Vid livet då och kjoldelen glesare.......

Lyckas jag så sätter jag ut bild på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0