Dala expo

Vi var på dala expo min sambo och jag och våra barn och  deras farmor.
Barnen fick en varsin vindsnurra och bilpåse som delades ut gratis. dok ej vindsnurran de kostade.
Sen fick barnen en vattenflaska av moderaterna ,  den faktiskt räddade dagen då det var enkelt att pytsa över vatten i lagom mängd i dem och då sen ge barnen en varsin.
Faktiskt så var de bra trevliga och man bara tänkte synd bara man ej har riktigt samma åsikter i en del frågor annars hade man röstat på dem.
Då står ett parti närmre mina åsikter som jag kommer rösta på , och hoppas de må vinna!
Barnen var försjusta i kaninerna som hoppade och hundarna som gick där ,  var enormt fina valpar där.
Och de var lydiga som den väldigt fina valpar.
Kaninerna var mycket fina med det var massa burar med till salu med synd att man ej kunde ha en...
De är så otroliga djur som verkligen man har nära hjärtat.
Sen åt vi på lappens och åt sen så åkte vi hem barnen sitter och tar lungt och pratar om kaniner och hundar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0