Frukost och reparera cykel!

Idag har det varit full fart ,  jag vaknade kl 06.00 som vanligt.
Barnen var pigga och pratade om lilla björn och mjuka mc gueen.
Hon har en liten panda hon gillar att gå med och sköta som bebis.
Min son älskar sin mjuka mcgueen som är dok liten i storlek men dok ej liten i bus.
De ville busa och leka direkt..
Sen efter frukost som var god som de sa så skulle jag försöka att få hennes cykel pumade i däcken.
Dok så fattades saker och jag lär ta o köpa och montera sen går det nog.
Hon fick äntligen sin docksitts fastsatt.
nu kunde äntligen hello kitty åka.
Jag lär fixa något så bilen kan åka den är då lat av sig , ingn bil som vill anstränga sig...
Ja om vi ej pratar om bus och skrämma monster dok...
Mina kärlekar och jag och deras far och deras bror var och handlade i västerås.
Blev som vanligt en hel del massa saker som vi handlade och barnen var givetvis nöjda.
Nu idag skall vi åka till deras farmor och lämna storebror där han bor.
Trist men han lär ju komma fler gånger.
Jag älskar alla barnen och de betyder ju givetvis allt.
Jag har fått hem kanonfint tyg som jag skall sy en prinsesskläning av till min kära dotter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0