Godmorgon alla!

Idag är man hängig börjar nog bli förkylld.
Hoppas man blir bättre fort , roligare att orka saker på ett annat sätt.
Fortfarande kallt inne och barnen sitter under täcken med feber.
Hoppas verkligen värmen kommer idag behövs verkligen.
Jag har satt igång tork och tvätt och diskmaskin och fått någon grad varmare tack vare det.
Fast det borde ej behövas att göras om de nu skötte sina fastigheter rätt.
Är så irreterad på dem för att deras snålande blir vårat helvete.
Jag pratade med fastighetsskötaren och hoppas nu att han håller ord.
Att värmen kommer på nu och den stannar på!
Annars så har man verkligen fått tvättat nu när det varit kallast , har ej mer att tvätta....
Så den fronten blir nog lugn ett tag.
Jag tänkte försöka rensa i sovrummet och se vad för något som ligger i garderoben.
Ev så ligger en varm tröja där jag har saknat så mycket nu.
Idag skall jag med köpa hem apelsiner och vitlök och ingefära och ta det var 3dje timma.
Man brukar må bättre då , man tar klyfftor av apelsin delar i mindre delar och skär upp i tsk ingefära och en tsk vitlök.
Sen har du glas vatten och sköljer ner de bitarna du har från ingefäran och vitlöken sedan tar man apelsinen.
Ger en vitaminkick och det är utmärkt!
Jag tror jag skall ha en aning vitlök i maten så vi blir bättre någon gång.
Stackare som kommer på besök skratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0