Hejsan

Jag är en glad mamma med 2 barn.
De är mina änlar och de är de bästa som finns.
Jag älskar att fixa kläder som är underbara till mina barn och min traderasida.
Jag köper och säljer för jag gillar att klä upp mina barn.
Min dotter gillar hellokitty och min son gillar på mcgueen.

Jag gillar att hjälpa andra och fotografera.
Älskar djur och natur.
Barn är det bästa som finns det e mitt allt.

Jag gillar mycket att sy och greja hemma.
Kolla gärna på min sida på tradera.

andvändarnamn sexpressen på tradera.


Kom gärna med förslag vad som jag kan sälja.

Kommentarer
Postat av: Edvinlouise

God bless you

2011-02-16 @ 09:13:44
URL: http://edvinlouise.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0