Idag är det dimmigt ute

Idag är det imma ute
Det är lite kallare idag och min sambo är på jobbet.
Själv är jag hemma med våra änglar som är helt fantastiska!
Kramiga och skall leka och mysa , och nu så hjälper de varandra och samsas.
Idag hoppas jag blir en bra dag med uppehåll då kan man ta en tur ut och ta med fika till dem.
De älskar sådant ,  och leka ute.
Tänkte försöka komma till något stall med dem eftersom de gillar djur och hästar är de intresserade av.
Min dotter älskar typ alla djur medans min son är lite mer försiktig.
Hon är ej rädd oftast bara går och jaha okey vad vad det?
Medans min son är hm vad är det vågar jag ?
Båda egenskaperna är bra men önskar de hade lite av varandra de kunde dela.
Men allt kan ej vara perfekt och jag älskar dem som de är.
Idag skall hamstarna få städat igen och jag skall packa kläder och städa lite hemma när de har lagt sig.
Min kära sambo lär vara trött efter jobbet och funderar på att ev överraska han när han kommer hem.
Får se om man hinner det.
Jag vill så hemskt gärna komma till gottland var länge sen sist och se russen där.
Gotlandrussen är så otroligt härliga och se dem vilda ja det är fantastiskt!
man kan stå i timmar och beundra dem.
De säljer ju en del av dem som man får tämja och rida in och så blir fantastiska kompisar av dem.
De värkar hovarna bara ute på dem annars så får de gå där och leva det liv en vildhäst lever.
Jag längtar dit varje sommar var där varje sommar förut.
Djur i övrigt är så otroliga man kan ej annat än älska dem ,  barn djur och natur det är livet!
Utan barnen fanns det ej en framtid , och det vill alla ha.
Mina barn gör att allt är värt ,  de är ljuset i ens liv och defentivt glädjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0