Idag är det regn i luften.

Idag skall vi städa och göra trolldeg.
Kan bli att man börja rita upp min dotters kläning.
Hon älskar att vara prinsessa och hennes förra är för liten.
Skall leta fint tyg på tradera , brukar finnas.
Själv skall jag sätta ut barnsaker på tradera ikväll.

och någon vinylplatta osv....
Jag älskar det dettta med tradera , att man kan fynda för billig pening.
Jag är mycket sugen att köpa leggins och kläningar till mig.

Fast man e ju tvungen o vänta på löning som alla andra.

Jag vill åka till riga igen så roligt där!
Bra priser roliga byggnader vänliga folk....
Kanon att åka dit  vi har alltid åkt med Tobbes resor i Avesta.
Kanontrevliga och kunniga, och bra priser på resorna.

Jag älskar att fynda på olika platser ocj kil i tyskland var häfftigt.
Roliga butiker och mycket att se...
Jag älskar att resa och det gör familjen med.

Men bäst av allt är ju dessa fynd man hittar ,  jag längtar redan efter nästa resa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0