Idag är man seg.

Idag är man seg men det går bra , man blir piggare snart.
Jag har hittat en hel del som jag skall lägga ut som barnen har vuxit ur och annat.
Funderar på att börja med att köpa in akryllfärger igen målade massa förr.
Det e roligt ju och man får som man vill med...
Mest vackraste min familj har gjort i konst är klänypsgrejer.
Min mamma kan verkligen detta så fina blomkrukor och gungstolar och dyligt hon har gjort.
Svårt att lära sej men så vackert när man kan.
Jag älskar att fynda och sy och vill lära mig sticka ,  kan just nu endast virka.
Roligt för barnen om man säger.
Jag har lite nya pojkkläder i stl 170 helt nya som jag skall sätta ut idag här.
Med fasta priser .
Sen skall jag göra rent burarna till hamstrarna  bitsky och hello kitty blixten macgueen.
Det är 2 hamstrar bitsky ja han bits men söt på sitt sätt ,  man älskar ju dem för deras personlighet..
Hello kitty blixten macgueen är en mindre hamster som man kan klappa otroligt söt.
Barnen har döpt den kanse hörs på namnet..
Idag skall jag kanse få hämta ut crasy frog som blinkar och spelar musik.
Tänkte sätta ut nån sådan här så otroligt roliga.
Jag hoppas att jag får mina hellokitty plånböcker snart längtar så.
Så otroligt fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0