Jag har mer på tradera nu.

Jag har laggt ut leksaker som mina barn inte vill ha längre och nya leggins med 2 st nya trosor.
Legginsen och trosorna är oandvända.
Tomtar och halsband.

Jag skall även gå igenom barnens för små kläder och lägga ut.
Jag tänkte rensa i källaren där har jag fina kläder som är för små.
Jag tycker det inte gör någon nytta liggandes.
Då anser jag att de får det de vill ha nu istället än spara på det jag vet jag ej kommer behöva sen.
Jag har även väskor nya oandvända olika figurer som jag lägger ut på tradera.

Lite anonser blir det här med med fasta priser.
Jag är trött som den , fått jagat getingar som en tok.
De kom in genom fönstren som man vädrade genom...
Var bara o stänga o få bort dem så barnen slipper få stick.
Nu har jag gått igenom hela hemmet igen syns till längre.

Då lägger jag mig och ser vad morgondagen erbjuder.

Kan bli en bra dag kanse kan man blåsa såpbubblor med barnen , superbubblor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0