Lång dusch

Jag tog en lång dusch med hårinläggning och naturtvål.
Man känner sig mycket fräsch och håret känns mycket bättre jag andvänder endast tre samme i mitt hår.
Det är det bästa schampot hitills som verkligen hjälper håret och man får även en glans i håret som är fin.
Det ser välmående ut och lätt att sköta , annars brukar jag få massa trassel och slitna toppar och sprött hår.
Men med detta har inget av det hänt på länge.
Dok ser jag att man behöver klippa sig men det skall jag göra med toppa och ev forma det lite.
Dok ej några större förändringar än.
Men det blir när håret e lite längre o jag kan få en vis frisyr men dok ej före.
Natur tvålen torkar ej ut huden som de andra jag brukar bli enormt torr men ej nu e nöjd som den.
Man skulle dok ha massage så hade kvällen varit kanon.
Får se om det nu händer.
Annars så tvättar man o skall slänga in i diskmaskin sen ,  o plocka golvet.
Men jag känner mig trött just nu e ev på g och får förkyllning.
Men kan klara mig om man har tur.
Funderar på en ansiksmask sen som tar bort orenheter att köpa en sån en dag.
Göra det när han jobbar och ta en bodyskrubb som  skall vara bra.
Som typ hemmaspa.
Har ni några bra recept på sånt?
Kan va enkelt och göra själv om man har tur.
Gurka på ögon e en klassiker sen ja undrar man.
Jag har ej sånna erfarenheter på sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0