Leksand kryssningen

Vi åkte igår på cindirella och det var massor av folk med matchtröjor
Vi fick en c hytt som vi fick problem att komma in i.
Det var ett batteri som var dåligt i låset och då ej orkade ej att läsa av kortet...
Det byttes sen var det o packa upp lite lätt och gå och äta buffen.
Buffen var som vanligt mycket att välja på och massor av mat.
Jag tog mest kött och sånt.
Sen tog man en brownie till efterrätt ,  man blev mätt.
Sen så hadde de däck 3 öppet med evenemang allså bildäck.
Det var massor av  företag som gjorde reklam för sig med massor av gratissaker.
Där var vi pennor, golfbollar , lampor och annat.
Diskuterade med politiker att de borde se barnen mer i sammanhang.
Och lyssna på dem som är utplacerade i fosterhem, för det gör inte många.
Sen så spelade de straffar  på en sorts plast is som ser mer ut som pussel...
De kunde åka skriskor , såg enormt konstigt ut.
Sen så var det en del sjungande leksands stars , lif lif lif...
De sjöng så man trodde hela tacket skulle flygga upp.
Spelarna kunde knappt säga nåt det var livat.
Lars kristers spelade och min sambo var i eld och lågor , ville dansa men hela havet dansade så det blev vågit..
Man slank dit och man slank hit.
Iallafall blev vi trötta och sov vid ett.
Vid 8 var vi uppe och åt frukosten ,  som vanligt massor o välja på.....
Sen vid nio ner till däck 3 och fick gratissaker igen då....
Sen kom A laget och skött straffar ,  och sen fick vi andra testa på målvakten.
Jag tyckte detta nu var svårt men min sambo sköt och sköt , sen testade han åka skriskor.
Sen var det dax o packa i hytten och gå till taxfreen.
Dok ej för öl och sånt utan för en ölkärra var tunga väskor...
Satte fast dem regällt och fick ta taxi till tågstation.
Tog och åt en bit mat och hoppade på tåget.
Träffade 3 vänner där det var kul.
Sen ner från tåg och upp med väskor i all hast till lgh , sen in i bilen.
Åkte hämtade våra änglar och nattade dem gud vad jag har saknat dem.
Fick kramma min dotter länge sen min son gud vad härligt det var och komma hem igen.
Nu sover de hemma här och vi skall lägga oss med snart e trötta vi med .
Sköt om er alla nu och ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0