Leksandskryssningen med cindurella

Ja i morgon e den och vi skall åka på kryssningen på viking line på lif kryssningen.
Skulle tydligen bli massor av saker på bildäck som isbana och annat tokigt.
Undrar hur det nu skall se ut....
Vi fick vanlig b 4 hytt blir ovant för vi brukar ha lyxhytt....
Nära att man känner panik inför att vistas i en sådan.
Men det lär väl gå bra anta jag.
Min sambo gillar leksand o jag gillar inget lag alls faktiskt så e jag så ointresserad jag kan bli.
Han kan se på hockey o jag ja fixar med kök tvätt osv....
Jag älskar skogen och naturen mer och drömmer att få bo i hus med barnen.
Se de leka och på sommaren ha blommor som växer och annat.
Ha en mindre hund som skulle leka med barnen och de skulle ha så roligt.
Fiska vid en närliggande sjö och ev ro ut en båt på sjön och meta.
Massa sånt som man kan göra på landet som plocka svamp och känna den friska skogsluften...
Just nu bor man så långt från den drömmen det nu går....
Men vad vet man om framtiden....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0