limma klänyppor och städa.

Jag har limmat klänypor till olika kreationer . fina skall skaffa fler klädnypor så jag kan göra mer...
Sen så har jag städat hela dagen och blivit biten av en argsint geting....
Fast sen vann jag , den dog o blev platt.
Så ont i foten den stack i hålfoten så det känns.
Det som lindrar är little tiger kanonbra produkt.
Men det bästa vore om dessa getingar ej kom in alls.
Barnen har feber men jag hoppas den går ner till i morgon ,  tråkigt annars.
Och så har jag tänkt på att prova hoolia  någon kaktusprodukt som hjälper en att få igång förbäningen.
Botox för just avgifta sig från alla miljögifter , kan bli piggare då.
I hope!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0