Lugn kväll

Ikväll är det en lugn kväll med vänner.
Vi har trevligt och lyssnar på musik och unnar oss god dricka.
Barnen sover och jag sitter med min berömda te kopp som vanligt...
Min dotter fick en spelande leksak idag hon är så glad så hon sover med den.
Min son sover i sin bilsäng som han älskar.
Jag funderar på att köpa ett set macgueen sängkläder till han på jysk.
Det är så fint och jag hoppas det finns kvar.
Jag älskar att sy och skall kolla efter fint tyg som skall vara till min dotters kläning.
Funderar på att ha askungen som inspiration till hennes nya klänning..
Själv så skall jag nog snart fixa en tid till frisören , behövs fixas i håret lite..
Fin och lugn kväll ute och bättre kan det ej bli!
Ha en fin kväll ni med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0