Regn ute igen och kallt inne.

Lägenheten har ej värme  , hyresvärden försöker spara in.
Trist för då får vi som betalar frysa och i långa loppet så vill man då ej vara kvar som hyresgäst.
Jag hoppas verkligen de sätter igång detta nu  när min sambo har ringt.
Annars så regnar det bara  och man är supertrött.
Jag sitter här med min kopp frukostte och hoppas att man vaknar till.
Diskmaskinen är igång och snart så tvättmaskin igen som vanligt....
Barnen har dok sovit bra och min dotter leker nu med hellokitty och sonen med mcgueen.
Hellokitty är en robot idag.
Snacka om fantasi , själv så känns det som en förkyllning har satt sig fast och därav tröttheten.
När man slutat jäspa så skall vi kolla om det finns något roligt på g idag för de små.
Sen skall det bli mat och bada skall de göra ,  de gillar bad.
Fast det e innan  de lägger sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0