Regnig dag och fixa barnrum.

Det regnar en del idag lite kyligt ute , känns som hösten är på väg.
Marken har varit så torr förut och nu är det åt andra hållet.
Hamstrarna sover just nu men de skall få städat idag.
Barnen skall få finare i rummet har jag tänkt det som är e det som måste göras är  just förvaring till miljoner leksaker.
Något bra system för som är nu så städar man varje dag i deras rum och givetvis övriga hemmet.
Funderar på en gästsäng med som går lätt att ställa undan för min sambos största pojke.
Den vi har nu är inte så bra och den tar en hel del plats.
Jag vet att man kan sy förvaringar men har ej beskrivning på detta.
Ni  kanse vet hårt plast som man klär i tyg som lådor och dem sätter man i ett system som störst längst ner och minst högre upp.
Sen kan man få till att man kan hitta madrass till träsoffan min son har typ liknande kökssoffa med lock.
Kanonförvaring!
Jag vet det skall finnas beskrivning hur man syr en barnfotölj av gammal madrass...
Vore kul och hitta det så kan de ha egna möbler vid tvn.
Och en varsin i sitt rum.
.....          .............
.......        .......         .
.........      .........          .
...........    ............           .
.............  ...............            .
.................................              .
...............................             .
.............................            .
...........................           .
.                          .         .
.                          .        .
.                          .       .
.                            .     .
.                               .  .
.                .                  .
Jag gillar att måla och tänkte passa på på lidel i denna vecka med målarväskan med förgerna och några spända dukar.
Då kan jag måla prinsesasa raukar och annat roligt...
Hoppas man kan få tag på min favorit färg en slags berge mycket fin.
Perfekt att bygga upp ett ansikte med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0