Vilken morgon

Barnen vaknade lite senare och jag fick sova lite längre.
Det är lungt och stilla i huset och på gården , alla grannar syns ej.
moln finns på himlen men det gör inget.
Jag har sovit så djupt inatt att jag vet ej när sist det var man gjorde det.
Min Kära sambo och jag hade myskväll och det var bra sen så sov våran dotter i sin säng.
Så vi kunde sova utan att hon låg och sparkade inatt.
Men i morse då kom hon och skulle kramas!
Så hon och jag  och min son kramades och de pratade om sin bil  och katt.
Sen så gick de upp och började leka med sakerna de har.
Jag fick tid med att duscha och de sprang ej in och ut som de brukar.
Nu så sitter de tillsammans och leker och som de kallar det de samsas om sakerna.
Kanon tycker jag det man har nött om har de lärt sej då.
Han har hjälpt sin syster med en hund som tappar huvudet.
jag är så  stolt över mina barn.
Jag kollade tradera och tog min härliga tekopp.
Konstigt tycker jag jag har ett packet med en massa fina leksaker och bara ett bud...
Blandat packet så det passar ju och ha till syskonfamiljer eller mormor och morfar eller annat.
Sen helt nya kläder för flickor och så fina saker så.
Ni borde titta för det finns en hel del fynd som man kan finna.
Jag heter sexpressen på tradera.
Sen skall jag sätta ut mer barnprylar som defenetivt är något att ha.
Jag brukar alltid ha låga utrop så man får bud då.
Nu så skall jag finna på något sätt att få menssmärtan att försvinna något känns att man lever.
Jag har testat värme och värktabletter och dusch men men nått skall väl hjälpa.
Får väl testa att knäskura golven skratt ,  förr menade de att det hjälpte.
Men tror det mer var att få städat hemma när frun sade att magen gjorde ont....
Vad vet man men gamla hus och historia är mycket intressant.
var får man tag på fakta om röda korsets hus och sommar kolli de hade förr?
tex på blågården så hade man sommarkolli år barn som inte hade familj kvar...
osv osv.
Undrar för en bekant har ett hus / sommarstuga som har andvänds till just sommar kolli av röda korset.
Mycket fint ställe som verkligen har sin skarm kvar och ligger så fint där det ligger.
Så otroligt ställe att vara på och man ser mer och mer för vad mer man ser sej runt omkring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0