Hemma o skall pyssla

Idag blir det en lugn dag. Vi skall pyssla och fixa hemma. Barnen har tittat på film o nu skall vi göra kattleksaker.. Ni som skall vara efter vägarna snälla ta det försiktigt. Det är snö nederbörd och antagligen massor som åker hem från julfiranden. Ha med liten spade , varma kläder och lite proviant. Någon filt och första hjälpen skaddar ej att ha med. Man vet aldrig vad som händer efter vägen... Idag har jag funderat på vad jag skall handla för mitt present kort på smycka.. Funderat på att köpa något som man kan bära dagligen. men örhängen och halsband har jag redan som jag andvänder varje dag. armband eller jag vet ej beslutsångest.... Nu skall jag ta fram pysselsakerna o de skall få göra lite åt katten vi är kattvakt åt. Roligt är det och så söt är den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0