Idag är det nyårsafton

Idag skall man klä sej fint och fira in det nya året. Jag vet dok ej vad man skall ha på sej... Känns som ja man blir ej vackrare oavsett. Man har dessa extra kilorna som syns för väl och sedan vill man klippa sej. Har dok kläder o gömma sej i som det nu handlar om när man inte endå kan ha det man vill ha... Barnen blir fina och jag hoppas de får roligt med att titta på fyrverkeri och fira med pomac. Jag älskar att umgås med mina barn de är så fina och roliga.. Funderar på att ta ut dem på snöpiknik här nån dag. Pulka och nån bulle o saft. Jag har funderat på träningsaltenativ men idderna står still. Nån som har bra ide som inkluderar 2 busungar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0