Idag så fyllde mosters ängel 3 år!

Vi var o grattade henne och hon blev glad och få träffa kusinerna. Mina barn hade fullt att göra med att berätta vad de ville ge henne när hon fyllde. Dok blev det knasiga saker men kul åt detta hade man. De skulle ge en balong med en kotte och myra i och en pinne som skulle sitta fast i balongen. Sen skulle man snurra denna balong å med kotte och myra i.... jag sa då myran skulle få ont och kotten skulle smälla balongen.... Men sa min dotter jag kan ge en monsterkaka och tittade på mig med sina stora ögon. Hur bakar man den då frågade jag. Man har monster o bakar dem i en ugn... Mm men jag tror ej hon vill äta monster... Typiskt sade min son o funderade.. men docka då mamma en monster docka. Ja docka utan monster kan jag gå med på.. Ja mamma sa de o vi bestämde det. Hittade en fin docka man badar o deras kusin blev glad. Min dotters blick då men mamma jag vill med ha bad docka... Ja det kanse du kan få sen, så nu vet jag vad hon skall få då när hon fyller år. Bad docka och hello kitty kalas.. Måste leta kakform till denna tårta blir nog kul. Förra året hade hon en barbietårta ja om vi nu ej kan finna hello kitty form så blir det barbie.. Barn är det bästa som finns och de gör att man verkligen kan skratta åt knappt nått. Vilka ideer och tankar ett barn kan ha intressant verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0