Inatt sov man bra..

Jag har sovit dåligt en tid då man vridit o vänt sig o vaknat av inget igentligen. Så igår hittade jag min värmedyna som jag fick för bra många år sedan. Den funkade perfekt så jag bäddade ner den i sängen. Satt på svag värme och jag sov mycket bättre. Folk säger man skall ha svalt o så när man sover , men då sover jag usselt. Man rör sig kommer till en kall fläck o man vaknar till. Med denna dyna så kunde man vrida sig då hur man ville o det var varmt vart man än var. Jag blir så kall när jag sover , min sambo skricker rakt ut om han kommer åt mig då. Frågar har du inte blodcirkulation eller! Jo det lär jag väl ha svarar man annars vore jag ej levande.. Men visst många hoppar till när de känner att man är kall o undrar fryser du? Nej när jag är så så känner jag inte det själv utan bara andra. Men detta problem om man nu skall kalla det så har funnits i många år. Och jag kan tänka mig att dålig förbränning hör ihop med detta. För jag äter ej mycket men kan endå inte göra av med allt vilket borde gå. Kanse om man blir varmare får man bättre förbränning för värme tar ju energi eller? Har någon liknade problem och vet ni vad man skall göra åt detta??

Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag blir också "kall" när jag sover...jag fryser nästan jämt (även på sommaren). Fattar inte varför!?



Ha en fin dag!

2010-12-09 @ 10:16:04
URL: http://thevictoriaplace.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej

Jag har samma problem att jag blir kall spelar ingen roll vilken tid på dygnet det är.

Men jag sover under två täcken för att få värme.

Klarar mig inte med ett täcke.Trots detta kan jag vakna med frossa fryser som fasen.Ändå som då gäller är att gå upp ta på kläder och röra på sig en stund.Slutar sen att jag i regel hamnar i soffan under filten och somnar där ett tag.Allså hela jag under filten blir det då och det ger lite värme trots allt.Sen är man redo för det mesta inför dagen til kvällen kommer och allt börjar igen.

Man kan säga moment 22 vilket är väldigt trist.

2010-12-09 @ 14:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0