Juleljus på toaletten och bus hela dagen..

Ja idag gick våra ljusrör på toaletten och som tur hadde vi ett utag där. Ja man tar vad man har säger de o jag instämmer. Tog ner stjärnan o hängde in den på toa så man ser nåt. Ovanlig lösning oja men det får vara så ibland.... Barnen har busat hela dagen o man själv gått o haft feber ... Vill bli av med den , vem vill ha denna förkyldning.... ja otur tror jag ingen suck.... : ) I morgon skall jag ta nya pulkan o mina barn på tur till dagis... Blir kul o se vad de tycker om den .. Sen så har man fått slut på te , katastroff ju. Men han handlar det så man överlever . Funkar bra på onda halsar och värmer lite... Nu skall jag avnjuta te med fruktbitar i och ta filten o krypa ner. Höres i morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0