Livet är kneppigt..

Jag har haft feber hela natten o har fortfarande huvudvärk.. Vad skall man orka känner man. Det blir o vara inne o kurera mig så man blir bra. Inatt drömde man bra sjukt , tänk om det vore så enkelt.. Jag drömde att jag hellt plötsligt fick en ursnygg kropp och vackert hår. Sen när man vaknade ja vad såg man det vara bara en dröm... Suck. Men var bra det vore att det var bara o drömma sen vaknade man så å stannade vacker. Men så funkar det ju ej tyvärr massa hårt arbete o säkert en hel del annat. Jag blir nöjd om jag kan ha vackra kläder igen på vanliga butiker utan att storleken är fööör liten. Men vem vet man kan ju komma dit skall dit e bara så! Jag längtar tills man e feberfri så man kan springa på bandet igen , man skall ej göra det förkylld o feber ej bra.. Arbetar fram en plan hur jag skall lyckas , enklare då att ha något att följa. Funderar på vår o sommar att ta cykel o barnen med på utflyckter , med nån vän då. har du nån sån plan o vet hur man bygger upp en sån planering o lyckas?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0