My hugo rakhyvlar som jag ej beställt

Jag fick hem ett packet av my hugo , har ej beställt det eller ens ville ha detta. Jag ringde företaget o frågade varför de hade skickat o de sade jag hade beställt varorna från dem ett löpande abonemang. Jag sade att de skulle genast ta bort det o de sade jag skulle skicka tillbaka varorna vilket jag gjorde samma dag.. Sen kom en påminelse över att det ej var betalt o jag ringde upp dem o frågade om detta. Ni bad mig sända dem till er jag gjorde det nu vill ni jag skall betala..... Vi har ej fått packetet från er o då får du betala.. Men heregud jag betalar posten ju för de skall leverera posten till dem varför annars porto?? De menade att jag hade ansvar över packetet hela vägen till dem. Hur e detta möjligt , jag hanterar ej det o posten har ansvar över postgången... Jag blir arg för den icke existerande förståelsen att jag ej kan skicka samma sak fler gånger genom det var redan skickat... Fick ej prata med chef eller annat och tycker detta företag är bra dåligt då de ej kan förstå att jag ej ens beställt sen , skickade jag det tillbaka o de menar betala iallafal... Såna företag måste ju få förstå att det ej är hållbart. Hur e detta möjligt att det ens händer i våran värld idag. Själv anser jag det är girighet av företag som pressar ur folk alla deras pengar bara för o få en bra vinst... Att ens inleda ett abonemang utan kreditkoll är bara det fel.. Jag har då spärrat mej för att folk skall inte kunna kolla , då hade det ej ens gått igenom. Vilket är min avsikt då det kommer massvis med saker som kommer hem som jag ej beställt. Detta är ett stort problem att folk andvänder folks namn o förstör för dem. Att detta ens får förekomma är skandal o dessutom denna så kallade service av företagen som tjänar på detta.... Jag anser att något borde göras och dessa företag börjar ta ansvar ta kreditkoll ja kolla att det stämmer att den som så kallat beställt verkligen vill ha detta... Eller vad tycker ni.?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0