Nu är det full fart.

Barnen leker som bara den och tittar ibland på playhouse. Jag väntar på att mina kläder skall bli klara från tvättmaskin till torktumlare. Sen skall vi åka till sambons mamma och äta o han skall hjälpa henne med ved. Sen åker väl man hem och ser till att man får iordning på lussedegen. Jag hoppas den blir bra.... Se vad figurer det blir. Man började dagen med tvätt o disk o plocka bort saker o torka av. Dok hade man städat en hel del i går men som alltid man finner mer saker som måste städas. Läter som man e städoman fast så e det ej , utan allt blir så dammigt fort här i det gamla huset man bor i och dessa golv. En timme o de e nysvabbade sen går det utför... Golven e så gamla att det e svåra att få rent , har aldrig varit med om något värre golv än i denna bostad. Funderar på att ha hårdglans på dem igen enda sättet att få känslan av att det e rent längre. Sen så skall man leta på möbelolja och olja in bordet i köket då håller det längre. Ev så blir det ommublering i skåpen i köket , så saladschef får plats i ett skåp. Den e så bra att den lär vara enkel o få tag på. Barnen pratar om tomten o presenter nu idag o vad de tror de får, riktigt kul o lyssna på. Min dotter tror hon får en hellokitty monster som äter spöken och sonen en bil som åker gättefort... Ja jag tror då ej på detta men annat kommer skratt. Jag tänker kolla på olika systemkamera altenativ dok ej en klumpig utan något mellanting med minneskort. Jag har en digitalkamera som visst den e bra men vill ha bättre bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0