Övervikt svår att få bort..

Jag har ej fått bort det man har fått på sej under gravilitet och så. Försökt olika dieter och program men utan resultat. Man känner sej less på dessa extra kilon man bara vill få bort. Visst barnen är det bästa man har , men att kroppen gör ont av extrakilon o så måste det måste det finnas hjälp för. Jag har slut på ideer och man känner sig dum när man skall köpa kläder o så. De kläder man vill ha kan man bara se på , man lär då gå till de större storlekarna. Man har ledsnat på o handla kläder , tar det billigaste o går o betalar.... Jag drömmer om en normal kropp igen som man kan handla kläder som man gillar. Kunna se ut som man vill o känna sej finare o slippa se denna spegelbild. Man har nu stannat i ett träsk , som det ej finns en utväg synlig... Barnen är mitt allt min glädje , önskar bara att man kunde ha normalvikt o ha normala kläder som man kan handla vart man än är... Inte för jag tror jag kommer se såå snygg ut utan bara det att man känner sig bekvämmare o vara den man är... Man måste få ha mindre ont i kroppen och fettma dödar ju. Jag vill finnas så länge jag kan , det e då viktigt o komma i form..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0