Idag har man haft fullt upp.

Jag har städat en hel del idag och tagit hand om sjuka barn. Min dotter har hostat och min son har endast varit hängig. Han kanse går till dagis i morgon medans hon får stanna hemma. Jag har träffat syrran idag var kul! Du är alltid välkommen ju! Sen så har jag pratat med barnen om allt möjligt , mest om baka igen de vill det igen. Blev populärt då regällt. Jag fick hem extra saker till min sallads chef från twins! Kanon den funkar så bra jag andvänder den ofta. Gjorde korvstroganoff och hackade korven i den vips var det klart! Kanongrej verkligen! Sen fick jag min leverans från vista som trycker visitkort vilka fina produkter. Visitkortet var perfekta och även kalendrarna och stämplarna och dessa pennor. I love you forever! Bästa företag som jag vet som gör sådant! Nu så väntas det en kopp härligt te som dragit någon minut så det verkligen blir gott. Jag har en kanna det får dra i med lösa teblad och man ser genom glaset då det fått sin fina tefärg. Sen så silar man bort bladen och häller upp en ryckande kopp te som smakar gott.

Kommentarer
Postat av: Lena

Det låter som en bra dag trots dåliga barn.

Sköt om dig.

2010-11-16 @ 22:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0