Idag

Ja idag har man varit enormt tråkig. På förmiddagen handlat mat diskat och sakt åt barnen som en hönsmamma... Ja såna dagar finns med o man undrar vad kan man hitta på... Slå in packet nä inte före alla små sover , osv osv.. Men jag kommer nog på något som alltid fast just nu vet man ej vad. Funderar på o baka men vet ej vad.. Hm ja vad skall man göra? Man drömmer om att sy upp roliga gardiner till dottern med hello kitty fast fint tyg med det på har jag ej. Men kan ju hitta på tradera efter jul , annars såååå dyrt... Sen vill jag å tag på fint stort tyg som man kan dema med när man fotar saker och det skall vara fint. Sen vet vam att man borde leta fram saker för jul men det går ej nu , de kan ej vara i källaren då denna hjälp blir då fel.. Även fast de vill väl. Jag funderar på en stjärna i fönstret i köket o ljusstakar lite annan stans. Funderar på fönstersnö men ej bestämt mig... Tejpa på fönstren o spraya men funderar... Men jul skall det dok bli på någe sett.. Barnen skall ju ha jul o jul skall det bli , som vuxen känner man dok suck men det görs endå för det e viktigt med traditioner.. Hoppas man bara vet hur man skall pynta snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0