Julklappar och skyltdag.

Idag har jag o mina barn varit på skyltdagen och de fått träffa tomtar och fått godis , varmkorv och pepparkakor och julmust. De har haft kul , min son gick hela tiden och min dotter åkte vagn. Han var slut i benen när vi åkte hem och närapå somnade på väg hem. De har fått nya mössor , köpta på hm. hello kitty och blixten mössor riktigt fina. De ville ha dem direkt han knappt ens betala dem före... Fiskade i fiskedam och letade julklappar. Och ja vi fann en del ja.... Nu så sitter de och tittar på piff o puff med godispåsen av tomten. De myser för fullt och de sitter stilla orkar inte springa runt nu. Blir nog en kväll då det går fort och natta dem med en av mormors sagor, vilken det nu blir. Jag köpte sen en härlig body lotion som gjorde mitt skin mjukt som aldrig förr på hm.. Och fick tag på snygga vantar verkligen min stil! Har varit en mycket bra dag för både dem o mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0