Nybakat bröd och god kopp te..

Igår innan jag lade mig bakade jag en limpa. Nu till frukost åt både barnen o jag av den. Sååå gott och med te till himelsk.. Nu har man vaknat på ett bra sätt och hoppas att det blir leverans av promenadbandet nu. Kan komma när som helst.... Sen får man plocka ihop det och testa , sen givetvis ej glömma tvätten. Nu så sitter mina änglar nerbäddade och myser framför nikedolien eller vad kanalen nu heter. Mysig morgon och tända ljus till frukost.. Kanon säger jag. Sen har jag luktat på rosorna jag fick av min sambo , de e vackra o luktar gott. Skall ta o torka dem sen o spara. Hoppas ni hade en bra start på dagen och verkligen fått vakna till på ett bra sätt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0