Pratade med swedbank och letat julsaker....

Idag har man haft fullt upp. Man har letat julsaker i lägenheten och konstaterat att allt ligger i källaren... Vilket e bra stökigt , men det brukar vara så så det e bara gå ner o leta.... Men det brukar ordna sig och jag behöver endå stuva allt på annat sätt så det e ju bara o göra det då o samtidigt få fram sakerna. Sen har jag pratat med swedbank , pga massa strul med avbrottet skulle man få kompisation. Och ja det har varit struligt ju köpa mat o kunde ej och annat liknande... Tur man ej åkte tåg eller annat pust... Hur skulle det gå tro? Ja jag behöver åka dit , hm det kostar .... men jag kan ej betala. Varför åker du då? Jag har pengar men banken strular. Hoppa av vid nästa avstigning/ hållplats. Eller ut ur fordonet direkt. Hm många hade nog det problemet o det e trist. Med barn är det än värre , utan mat utan komma hem. Ingen hit , så swedbank borde få all kritik de förkänar.. Nu så lovade de att de skulle kolla upp så detta inte hände fler gånger. Och det hoppas jag för gamla o unga är värst drabbade då ju... Nu så hade man tur då att det ej varade längre annars hade det blivit bra mycket värre. Annars idag så har vi haft lagning av hopphäst. Den var absolut ej hålfri men ordnade detta o min kära dotter hoppade upp o ner av glädje. Roligt när det blir så tycker jag , sen så har vi mysigt vid tvn med alla täcken och gosebil o annat. Nu ligger minna små änglar o sover o jag skall städa lite i kök o baka sen o städa mera.. Men resultat av pepparkakor är ju populärt av mina älsklingar. Svärmor har gett oss en hel karta med ägg så det e perfekt , jag skall baka annat med. Även fast med snö o kyla kan man ha kul. Jag skall köpa bra byxor så jag o barnen kan vara ute längre tider o de får leka i snö och bygga , kallt om benen nu. Men det kan ju ordnas ju man skall ha overall helst igentligen ,värmer bäst ju. Ja om man hittar det blir det nog en sådan. Man skall ju kunna vara ute längre då. Sen kommer mitt promenadband hem i morgon hoppas jag. Då kan jag tränna fast det finns sovande barn. Vilket jag verkligen känner att det blir ej av annars. Motionscykeln gör ont när man sitter , gör ont i ryggen. Så jag fixar ej längre tid på den , men hoppas mer på bandet då gå e bra men gör ej lika ont alls. Hoppas det blir en bra dag i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0