Swedbank vad sysslar ni med?

Jag och min sambo skulle handla mat men tror du det gick nä. Vi skulle köpa från pizzerian och mysa men då det gick ej. Jag tycker det e riktigt synd då vi har sett fram mot detta! Försöker komma in på banken men nej det går ej. Man är orolig över pengarna och vad finns kvar?? Jag hoppas att man kommer in innan man somnar annars lär man inte sova bra alls. Fortsätter detta så lär man ju byta bank. Funderar på vilken är vettig och har mest säkerhetstänk. Man är ju rädd om det man har och vill ej bli bestulen på dem givetvis. Man vill ju nu ha kompisation för det nu. För det är så dålig stil av dem och nu står folk utan sina pengar. Hur många står nu och inte kan äta eller komma hem? Hur skall de kompiseras? Jag verkligen tycker det är stora fel när man ej ens kan förse datorer med el. Har ni ens betalat elräkningen typ? Jag vill iallafall se de drabbade få kompisation och ett regäll ursäkt. För detta är ej roligt alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0