Tiden bara rusar iväg

Tiden rusar iväg om dagarna man vet snart ej vad man skall hinna. Hitta julklappar planera , och annat. Barnen är busiga och sover nu en stund. Då får jag tid till att göra saker jag ej hinner på dagen. Jag älskar de små de är mitt allt. Ute nu är det kallt ej kul alls. Men hoppas på en dag med sol i morgon så vi kan ut o leka i snön barnen o jag. Kanse finna några spår av en fågel eller annat. Göra snögubbe eller en lykta vad vet man... Tiden då de är små är kort och oftast glömmer man ta den tillvara. Jag älskar varje dag med dem och imorgon blir det kul igen!

Kommentarer
Postat av: marie

Men vintern kan vara vacker också. Fast som du säger kall. Undrar om man kan få varm vinter? Det vore coolt

2010-11-11 @ 10:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0