En familj hyrde andra hand.

Jag känner en familj som hyrt en lgh för dottern ville ha eget boende. Men kvinnan som hyrde ut hade hyrt ut olovers. Nu så skall hyresvärden slänga ut dottern ur den hyrda lägenheten i morgon. Kvinnan vill ej betala tillbaka pengarna de är slut. Jag tycker det är väldigt synd om familjen för det e dom som kommer i kläm. Detta kommer att hända i avesta. Hon kastas ut i morgon av hyresvärden. Jag vill att detta stoppas och hon får eget kontrakt och bo kvar. Jag fattar ej hur man kan hyra ut en lgh. Kvinnan hade ej pratat med hyresvärden , ogiltigt kontrakt blev detta. Denna lgh har varit utanonserad i blocket. Det här är helt fel att detta får inträffa , nu vet ingen vad som kommer att hända.. Jag hoppas på det bästa men inget är klart eller löst än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0