Funderingar runt en bra träning.

Jag funderar på att byta min motionscykel mot ett promenadband. För jag går en massa när jag pratar i telefonen eller vill göra det framför tvn. På kvällen kommer man ej ut så det e ju en lösning ju. Även fast det e roligare ute men går ej när mina barn då sover. Sen har jag andvänt detta kostkoll och hoppas det hjälper. Vet nån hur man lägger upp meny för månaden med mat som förbränner? Funderat över detta och vill få igång en sån meny. Man e bra trött på magen och låren osv som tar för mycket plats. Vissa tror att man kan ge antydningar och det hjälper.. Visst vet man att man har övervikt och man ej är stolt över detta. Övervikten är jobbig varje gång man skall välja kläder eller köpa kläder och annat. Jag verkligen verkligen vill bli som förr.. I kroppen då men är nöjd om man kan komma in på hm och handla något snyggt utan att se att storlekarna är för små. Jag vill ej köpa bb kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0