Kräftor och slut på bruntejp....

Ikväll åt jag kräftor det var mycket gott min dotter gillade det med ej dok min käre son. De var alldeles perfekte verkligen. Sen har jah hållt på med tradera men tejpen tog slut ja det händer ibland... Håller på att lägga ut en hel del men måste packa dem på samma gång då behövs då tejpen. Får fixa i morgon. Hoppas man får bra bud på det som finns sedan. Jag har även en hemsida www.drommar.n.nu Kolla den vet jag! Jag skall baka lite sen i morgon barnen skall få gott med sej sen när vi går ut till lekparken tänkte jag. Älskar att göra sånt ibland dok äter jag ej det själv så mycket försöker gå ner i vikt. Försöker få tag på morotssoppa och annat som smakar bra. Gjärna växter som hjälper förbräningen typ. Vet någon? Kanse någon bra träningsform som man kan göra med barnen.... Magen efter graviliteten är svår att få bort dok funkar det med wendela att minska skadorna som blir på huden typ. Men dok stolt endå har 2 barn och ja jag älskar dem över allt annat. Kan ju vara kul att åka till ett vattenland nästa år med dem.. Funderar på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0