Tuff morgon och massa städning.

Vi har fått en fläckt som skall upp och då har de ej haft att matoset har gått ut. Så fläckten har blivit för varm och ja gått sönder. Då e vi tvugna att borra hålen själva annars lär det ej hända, efter en del borrning i går ja då blev det massor av städning givetvis. Så det har jag och göra nu. Sen skall jag sätta ut mera på tradera tex 3 st linnen helt nya. Sen skall man göra mat av någon sort. Själv vill jag få tag på bra recept som är smalt men gott och mättande. Detox kuren hjälper en del känner mig ej lika död fast det e minimalt med sömn i natt. Sen så funkar magen bättre och ja allmänt bättre. Jag har laddat ner ett program som heter kostkoll hoppas vinna över dessa irriterande kilon med lite hjälp av detta. Jag är mycket obekväm i min vikt och har testat det mästa typ. Men jag ger ej upp dok. Sen tänkte jag även boka tid för klippning måste jämna till det lite och vill ha en specifik frisyr. Nu skall jag städa lite mera och sedan börja med maten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0