Garderoben är här!

Äntligen!! Jag satte ihop den och detta blev bra. Skall nu hänga hans finkläder och lite sånt , sen skall jag gå igenom hennes byrå så den e som den skall. Jag har en hösttävling på www.drommar.n.nu Den går ut på att man gör ett höstkort och glädjer någon i sin familj eller någon annan man vill ge lite glädje till. Man fotograferar det kortet som är gjort och skickar in via kontaktformuläret. Med mailadress så jag kan nå vinnaren. Kortet skall ha något av naturen på sig tex löv eller annat. Plockat från naturen då. Sen är det fritt fram och skapa med pennor färger glitter ja vad det nu ni vill ha. Den 15 oktober får man rösta på de bästa korten via sidan. Vi plockar ut 5 st som man får rösta på. Man får rösta till den 19nde oktober. Den som vinner får ett multiverktyg som passar till cykel osv. Var med och tävla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0