Trött ont i huvudet.

I natt sov jag inget vidare ont i magen och det kändes som magknip.
Jag får det ibland sådär och inatt var det en sådan natt.
sen efter dessa nätter efter man med huvudvärk och blytungt huvud trött.
Jag kommer vila sen med barnen det brukar gå de gillar det.
Då blir det bättre för man blir piggare och magen har kommit igång då.
Efter frukost brukar magen styra upp sig lite men tar dok timmar innan det slutar göra lika ont.
Men dok så vet man att detta då försvinner och att man blir bättre snart nog.
Barnen har nog sovit bra de busar och leker som den fattar ej vart denna energi kommer ifrån.
Skulle behövt det idag själv....
Allt blir bättre det vet jag.
Så hoppas ni har bättre morgon och får en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0