Gå ner i vikt är svårt....

Man ändrar kosten totalt , Bort med mjölk andvänder nu soja och havreprodukter. Magen gör inte ont längre och jag startar dagen med mussli och sojamjölk eller havremjölk eller liknande yougurt. Läkaren har skrivit ut xenical obehagliga tabletter..... Överflödet åker ut genom tarmen.. Dok äter jag ej massa fett eller så äter massa sallad och liknande , vilket det syns ej tyvärr. Mycket sallad till maten och minskat på pasta , ris och potatis. Vatten dricker man hela tiden det enda man ej kan sluta med är teet. Men det är det enda som jag dricker som ej är endast hälsovinnande. Alcohol tycker jag inte smakar så bra och man blir bara trött av det så bättre med vatten eller annat. Visst händer det nån gång att man tar något men det brukar vara lite endast då jag är bra kräsen på vad jag då skall dricka och det e svindyrt.... Går fram o tillbaka till dagis med barnen och tar längre tur hem , har inte godis suget på samma sätt heller , endast choklad vissa gånger men annars nej.. Det jag ej fattar är varför ser man ej resultat borde synas.... Men det gör det ej , varför vet jag ej. Idag skall vi ut och röra oss sen göra kött och potatis med sallad. I morgon blir det kykling , barnen gillar det med och gott till sallad... Skall ordna fram kläder o dyligt sen ut. Så det blir lite lek och sen promenad. Märkte idag att håret hade börjat få en annan glans troligen av den maten man äter numera. Roligt och se då håret är det jag är mest stolt över , för det andra är jag ej nöjd med före jag kommit i normalvikt igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0