Gravilitetssymtom och märkliga resulat från gravilitetstest....

Jag mår illa , kan ej äta vissa saker och trött.. Presic som jag brukar reagera... Dok är det alltid problem med testen. De visar inget före det har gått en längre tid.. Allså andra får reda på det första månaden typ , jag får vänta 2-3 månader... Hormonnivån i kroppen blir ej mätbart före.. Jag vet ej om det är en hormonförändring i kroppen som gör detta eller en gravilitet. Vet dok att jag inte haft någon mens på 2 månader och det känns inte som om det skulle vara på g. Kommer aldrig fatta min kropp tro mig.. När jag väntade min yngsta var det samma probelmatik , det visade ej något på testet före det hade gått en tid.. Har fler detta eller är man ensam? Iallafall så är det märkligt att inget kan ses.. I dag skall man iallafall gå ut när det blir varmare o ta barnen till en mysig lekpark.. Tar nog cykeln men gör ej om samma misstag dricka för lite.. Får nog blanda i väskeersättning så e det perfekt för cykelturen. Jag brukar ta i massa o dricka för lite då kan ju väskeersättningen hjälpa till och i morgon slipper man en dundrade huvudvärk. Dok så cyklade jag ej igår med 3 dar i sträck innan igår. Så man behövde en vilodag. Men nu idag skall man ut längtar ut verkligen o man känner sej glad när man har varit ute på det sättet. Och härlig känsla när man kommer hem och känner att idag har jag gjort något. Hörs senare nu skall man leta saker till mini piknik och snart montera cykeldatorn på cykeln. Äntligen kan man se om man cyklar längre o snabbare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0