Underbar morgon och solen skiner.

Vaknade i morse och såg att solen var på väg upp. Färgade hela himlen så vackert och det märks att det blir varmare närapå direkt när den visar sej. Idag lär man ta och gå ut och barnen skall få leka av sig. Ta med något för dem att knappra på ute , älskar när solen börjar visa sej mer. Igår gick vi en promenad med barnen de var trötta i benen och tog sedan ett tag innan de orkade springa runt hemma sen. De hade knallat på bra med sina dockvagnar med gosebil och bebis i att man blev impad av deras ork. idag skall vi till lekparken och affären , lär köpa mer sojamjölk. Innan jag testade trodde jag det inte smakade bra alls , men nu ja varför testade man ej innan?? Gott ju och mer energi får man , håret har fått glans vilket jag älskar! Dok fattar jag ej trotts allt man gör för att gå ner i vikt så händer det inget.... känns som andra hållet vilket är frustrerande. Fattar ej hur det nu kan gå till , har ändrat kosten radikallt och äter ej över vad man skall äta. Ibland tar det längre tid jajaja... Men endå vore kul o se någon framgång iallafall.. Nu skall vi fixa lite sen när solen fått värmt lite så drar vi ut , alltid lika kul och leka med barnen. Bra med barn är att man själv får leka med dem och man har minst lika kul , och det ser normalt ut för alla leker ju med sina barn. Ja jag vet lite barnslig är man , ,men hellre det än dödstråkig.. Jag skall nu umgås med mina kära barn och hoppas att solen skiner lika härligt hos er. För här är det verkligen en underbar morgon man känner sig glad i hela kroppen och man känner sej pigg. Snart kommer sommaren och det blir underbart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0