valborg och firandet.. ev gravid vet ej.

Idag skall vi ut till brasan , hoppas att det blir en lyckad kväll. Barnen får se det en stund sen blir det att sova , blir att man är nykter för varför dricka? Vet ej heller om man är gravid. Väntat snart i 3 månader på tråkiga veckan. Inga som helst tecken heller att det e på g.men om det är så så är det välkommet , jag älskar barn. Man får väl se om det blir så att det är en till på g. Annars vet jag ej vad som händer i min kropp. Får vänta lite och se om gravtestet visar något , annars vet jag ej . Det har ju varit så här när jag väntade min prinsesa , att testen visade sent. Nu skall jag leta fina kläder till dem och leta kläder till mig o göra iordning för lite brasa och hoppborg , godisfiske o annat! Hoppas ni får en bra valborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0