Måndag morgon och början på ny vecka..

nu börjar en ny vecka , blir som vanligt massa att göra. Både måste och nöjen som då det brukar vara, dok händer det en mycket rolig sak i denna vecka nämligen så skall jag planera då för en rolig tripp med barnen. Det är de och jag värd , älskar dem. Funderar på att i nästa månad köpa handkräm som hjälper mot torr hud. Lär då dok gå på de som hjälper mot riktig torr hud då. Jag håller på och diskar och städar och tvättar mycket så mina händer blir fort torra. Eller ev göra en salva , finns det bra resept... Ja jag skall leta lär ju finnas ju. I hope. Sen tunna bommulshanskar som man sedan har över på nätterna så fukten håller sej kvar och huden kan reperera sej nu. När man knyter handen eller vickar in fingrarna så drar det mycket i huden och vissa gånger spricker vid knogarna. Men det skall bli ordning på dessa händer.. Håret har blivit bra inga klyvna toppar , tack vare en toppenprodukt! Älskar den så mycket! Skall fota den och lägga ut den verkligen prisvärd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0