Min blogg mina regler!

Fick en så elak komentar att jag lär komentera detta. Så patetisk blogg sluta blogga och massa felstavat... Ja min dator hoppar när jag skriver så det e svårt att få detta perfekt. Patetisk ja om du tycker det , sluta läs då. Sluta blogga , min blogg mina regler o jag bloggar så mycket jag vill! Visst kan man ge kretik men man behöver ej vara hur elak som helst! Tänk lite när man skall skriva det andra har känslor.... Och då ta hänsyn tack.. Jag anser att jag bloggar för min egen del o för de nära och kära som inte bor nära.. Gillar ni min blogg så e ni välkommna givetvis. Jag kan ta kretik och förslag , inga problem men kom ihåg folk har känslor så skriv ej som exemplet. Alla som bloggar får sånt men dessa personer lär bara utrycka sej bättre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0