min lilla söta hjälpreda,

Idag gick vi till affären och min käre dotter skulle dra kundkorgen med hjul. Hon plockade i varorna jag pekade ut och hon skulle klara själv. Vilket hon gjorde med lite jobb. Sen dra den till kassa och vara med och packa ner.. Hon var så stolt verkligen.Sen så förhörde de mej om alla trafikskyltar vad de betydde... Underkökte massa stupprör med handledande av min son. Han älskar dem. Sen skulle vi gå till djuraffären men den var stängd så i morgon blir det att handla gnagarstänger åt hamstrarna. I morgon skall vi även åka buss till en större lekpark så de får leka av sej riktigt mycket. Solen värmer härligt idag , imorgon tar vi vagnen då man kan komma ut en längre stund då ,min dotter får trötta ben.. Men underbar dag är det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0