Pannkaka och grädde och tågbygge..

Idag har vi ätit pannkaka eller pangkaka som mina änglar säger... nu så skall vi bygga tågbana till loket som går på bateri sen ut och titta på stuprör enligt min son . Men ut blir det och pulkan hänger med , köra lite rallypulka och såklart leka i snön. Sen ikväll blir det att mecka med en gammal symaskin av märken huskvarna. När den e fixad så skall man givetvis testa den.. Dok skall man ej sy prinsses kläning på den men något annat kul... Min dotter gillar att balansera saker på huvudet så kanse ärt påsar... Bra för då kan hon använda dem och de är ej något de kan göra illa sej på. Min son vill ha en bilkudde så det skall med sys. Blir nog blixten , den är populärast..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0