Så trött suttit i telefon hela dagen..

jag har fått ringt diverse företag och behövde fråga dem varför det fanns beställninar i mitt namn på saker jag ej har ens beställt. Tydligen så fanns det endå och de skulle ordna det sade de men hoppas nu att de gör det med. Sen så har jag och barnen träffat en så söt hund att om det fanns priset finaste hunden för dagen så hade den vunnit överlägset. Så snäll och min käre dotter pussade och kramade hunden hejdå och vinkade åt den. Förmanade den o inte äta sten gjorde min son fast hunden var ej ens intresserad av stenar så... Vilka ideer barn har. Nu så skall datorn stängas av och telefonerna med ev. Mysa med sambon och hoppas att man hittar nån bra film som ej e sjuk... Min sambo älskar dem men jag nej nej nej... Jag vill ha romantik ej porr , Handling ej slagsmål , bra skådespelare ej de som bara skuter..... Ja han och jag e som natt och dag helt olika på mycket men endå. Nu skall vi ha lugn kväll , ja hoppas ni får det med. Om ni är intresserad så kan jag dela med mej av mina bästa tradera tips... i morgon då : ) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0