sen kväll och tidig morgon

Lade mej sent inatt hade besök av några trevliga vänner, alltid trevligt när de kommer. Tror klockan var 4 när jag lade mej och det var dax att gå upp vid 7... Min sambo var uppe lite mindre lade sej en halvtimme tidigare. Han sover än.. Men han får gå upp snart med då man själv är som en zombie. Men det går över med tidig kväll och en natts sömn, vilket blir snarast när barnen somnat. Idag är det iskallt ute , hoppas det ger sej mitt på dagen. För det är alltid härligt med frisk luft och ut och gå hela familjen. Nu har jag bytt till mina BTM skor igen fann broddar som passade saknat dem så , gillar ej alls mina vinterskor. Synd bara det ej finns BTM vinterdojor... Jag verkligen vill ha såna. Älskar det faktum att när man går så gör det ej ont som med de andra. De andra får jag ont i rygg och det går upp till huvudet... Längtar till våren , för då kan man gå ut mycket mycket mer och det är härligt när man vet att sommaren närmar sej, men vill komma ner i vikt en hel del innan men lär vara realistisk med målet så det är en sund nergång. Inte så som vissa metoder utlovar du har tappat 40 procent på 4 månader... Ja inte riktigt så men låter så på reklamen... Nu skall jag leta frukost , barnen har redan ätit men vet ej vad man vill ha.. Så givetvis väcka min sambo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0